Top

Vraag & antwoord

Opmerking: Alle op de website genoemde prijzen zijn inclusief Btw en bezorging in Nederland en België(met uitzondering van de Waddeneilanden). Hierop uitgezonderd de LED verlichting.
Bezorging is ook mogelijk in de rest van Europa, dit geschiedt altijd in overleg met APPARATUURPLANET.NL.



V: Wat is de levertijd doorgaans?
A: Wij proberen, als het bestelde artikel op voorraad is, doorgaans dezelfde dag over te gaan tot verzending ervan, uiteraard afhankelijk van het tijdstip van bestellen.

V: Levert APPARATUURPLANET.NL ook in het buitenland?
A: Wij leveren ook (tegen meerprijs) in andere landen in Europa en daarbuiten. Bij bedrijven in het buitenland is "Intracommunautaire levering" geen enkel probleem, bezorging gaat vrijwel altijd in overleg.

V: Ik heb meerdere inbouwapparaten van hetzelfde merk aangeschaft, heb ik nu automatisch 5 jaar garantie?
A: Nee, u dient de apparaten na aflevering bij de fabrikant te laten registreren op serienummer. U ontvangt dan van de fabrikant een certificaat voor de 5 jaar garantie, mits u aan de door de fabrikant gestelde criteria voldoet.  

V: De prijzen zijn erg laag, krijg ik dan showroom apparaten?
A: APPARATUURPLANET.NL verkoopt uitsluitend schadevrije nieuwe apparaten(tenzij anders vermeld). Indien er toch iets mis blijkt te zijn bij aflevering, horen wij dit uiteraard graag van u.

V: Waar kan ik terecht met eventuele klachten?
A: Bij APPARATUURPLANET.NL kunt u rekenen op een goede en nauwkeurige afhandeling van uw bestelling. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Graag vernemen wij dit van u middels het contactformulier op deze website.

V: Biedt APPARATUURPLANET.NL de mogelijkheid om mijn inbouwapparaten te monteren?
A: Ja, stuurt u hiervoor een mail naar info@apparatuurplanet.nl met daarin het nieuwe apparaat wat u in gedachten heeft en voeg een foto toe van de bestaande situatie, dan kunnen wij u een fixed voorstel doen.

V: Kan ik ook afhalen bij APPARATUURPLANET.NL?
A: Ja! Vanaf heden kunt u ons bezoeken en tevens afhalen op dit adres:

APPARATUURPLANET.NL @ KeukenIdee
Veilingweg 1
5301 KM Zaltbommel (Gelderland)

V: Levert APPARATUURPLANET.NL ook op de Waddeneilanden?
A: Nee, APPARATUURPLANET.NL levert niet op de Waddeneilanden.
 
V: Als er tijdens transport van mijn bestelde artikel iets beschadigt, wie is daar dan voor verantwoordelijk?
A: Zolang het bestelde artikel niet bij u geleverd is, dragen wij de verantwoordelijkheid op eventuele mankementen, danwel beschadigingen.

V: Ik wil de geplaatste order annuleren, wat kost dit?
A: Zolang het bestelde artikel niet verzonden is, is annuleren van de order geheel kosteloos, zonder opgave van redenen.


Heeft u niet het antwoord gevonden op uw vraag, vul dan hieronder het contactformulier in en stel deze alsnog!
Wij reageren doorgaans binnen enkele uren op uw vraag/opmerking!


@